Bring mich züruck, bring mich nach haus

[För mej tilbaka,För mej hem]

Första skoldagen var... okej jag kan inte säga att den va hemsk,
För det var den inte men, ja ni vet. Det är inte kul att gå till skolan.
Men iallafall. About min klass nu då. Den är okej, massa hockeyfreaks
men det är jag ju van vid hemma så whatever. Dom flesta tjejerna
känner jag redan men några nya fanns det ju. Och ett nytt skåp fick jag
ju också nr. 165 har jag :)  Imorn börjar vi 8.10 vi ska delas in i grupper
med 8:orna och 9:orna och sen ska vi gå hälsansstig,måste ju va bara
för hälsan dårå. 

Ha det bra!
//Julia



Det kommer inte komma några nya bilder den här veckan för jag glömde sladden hos mami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0