Jetzt ist unsere ziet

[now it's our time]

Idag ska jag till stan med Anna, hon ska lämna tillbaka en tröja.
Sen ska va bara titta runt lite. Funderar nte på att köpa ngt speciellt.

Jag försöker vända på mitt helgalna dygn nu innan skolan börjar.
Igår gick jag och la mej kl.04.15 och vaknade ca.12.30 av att någon
plingade på dörrklockan men jag orkade inte gå ner och öppna så
jag somnade om och 10 minuer senare ringde mamma och väkte mej.
Så nu borde jag gå till sängs efter som kl är 03.15 och jag ska upp 11.


Hur ska jag lyckas vända på dygnet så här fort?
Skolan börjar om 3 dagaaar?!?!?!?!



Kommentarer
Postat av: Cornelia

haha jag börjar om 5 dagar :d

2008-08-15 @ 22:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0