Look! There's a datanörd

Yes, here I am!
Så himla tråkig jag e sitter vid
datan hela dan och vet ni vad?
Jag gör inget intressant heller.
Sitter och redigerar bilder,
 lyssnar på musik, kollar på
 videos då och då, hänger på
playahead fast det är hur tråkigt
som helst. EnLulia heter jag om
de e nån som undrar. Aaa, jag sa
ju att jag kollar på videos lite då
och då och jag har hittat en video
som verkligen made my day. Jag
vet att jag chatar mycket om tokio
hotel men det är det ända vettiga
som sitter på hjärnan just nu. Men
ni kan se videon
här. vill inte publicera
den för det blir för mycket vidoes då
men kommer definitivt gör det nån
gång nästa vecka, för varje gång jag
vaknar och inte e på bra humör ska
jag se den och bli glaad :)  Nu vet jag
att jag skriver en väldigt ointressant
text om i princip ingenting. Men jag
tänkte att jag har inte skrivit så mycket
 om mej själv på länge så här får ni:

Vad heter du?
Julia
Kallas? Lulia
Hur gammal är du? 13
Var bor du? Huddinge/Stockholm
Syskon? 7 st . 3 yngre, 4 äldre.
Intressen? Cheerleading, musik
Musik? Tokio hotel, Simple plan, avril
Kläder? omode? haha
Favorit färg? svart,blått, rött

Men nu ska jag fortsätta mitt tråkiga
liv framför datan en liiten stund, för sen
måste jag sova för jag tänkte gå upp halv
 7 imorn för jag måste till skolaan! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0